Контакти

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМ  ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ

Фінансова установа турбується, щоб права споживачів фінансових послуг були максимально захищені. З цією метою, фінансова установа інформує Клієнтів, що у своїй діяльності з надання фінансових послуг споживачам

дотримується/виконує відповідні вимоги, передбачені чинним законодавством України стосовно захисту прав споживачів, зокрема, але не виключно, Законами України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», «Про захист прав споживачів» «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав споживачів фінансових послуг».

Фінансова установа  бере на себе зобов’язання не включати у Договори із споживачам фінансових послуг

згідно положення Закону України «Про захист прав споживачів» несправедливі умови.

Порядок взаємодії зі споживачами фінансових послуг  та розгляд  звернень

Фінансовою установою використовується механізм позасудового розгляду звернень споживачів фінансових послуг для захисту їх прав. Споживач вправі подати звернення до фінансової установи з метою отримання необхідного захисту своїх прав та урегулювання спірних питань у один із таких способів:

1) звернутись безпосередньо до  фінансової установи за телефонним номером:

+38 (095) 590 60 58;

2)написати листа на адресу електронної пошти: info@plaza.org.ua

У темі такого листа слід зазначити: “Захист прав

споживача ПІБ”, де замість “ПІБ” слід вказати прізвище, ім’я та

по батькові споживача, права якого, на думку особи, яка

звертається, є потреба захистити.

Споживач вправі звернутись до фінансової установи з питань роз’яснення

законодавства з питань захисту прав споживачів фінансових послуг.

Споживач має право звернутись до Національного банку України за

захистом своїх прав незалежно від попереднього звернення до фінансової установи.

Порядок звернення споживачів до Національного банку України

розміщений у таких розділах:

розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва

Національного банку за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection розділ «Захист прав споживачів фінпослуг»

Споживач має право надіслати звернення до Національного банку

України онлайн,

Споживач має право надіслати звернення на електронну пошту Національного банку України nbu@bank.gov.ua , використовуючи спеціальну форму: https://bank.gov.ua/admin_uploads/article/form_electronic_appeal_citizen.docx

Споживач має право надіслати Національному банку України лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9. У зверненні до Національного банку України потрібно розповісти суть

питання, зазначити інформацію про себе та контакти.

Вказати:

-Прізвище, ім’я та по батькові;

-місце проживання;

-електронну пошту;

-суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги.

Контактна інформація  органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає

фінансові послуги:

Національний банк України

Місцезнаходження: вулиця Інститутська, 9, Київ, 01601

Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601. Для подання

письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.

Телефон: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55

(пн–чт 9:00 – 18:00, пт 9:00–16:45)